Wednesday, March 7, 2007

Rahsia Untuk Menghantar SMS PERCUMA

Salam pada semua..

Hari ini saya akan memberitahu anda bagaimana cara untuk mendapatkan SMS PERCUMA..
Caranya senang sahaja, perhatikan segala apa link yang ada pada muka surat ini dan anda akan mengetahui cara untuk menghantarkan sms percuma..

Rahsianya ialah dengan mendaftar dengan Mobik dan anda hanya perlu membuka laman web syarikat itu dan masukkan nombor destinasi beserta kod negara, senang bukan ?!!

Anda mesti tertanya tanya bagaimana syarikat ini boleh menyediakan perkhidmatan percuma seperti ini, hmmm... rahsianya ialah dengan mensyaratkan setiap ahlinya untuk melihat pada iklan yang akan dimainkan setelah setiap sms berjaya dihantar.

Sebenarnya syarikat berkenaan mendapat untung daripada iklan yang diletakkan di dalam laman sms yang diberikan percuma kepada anda.

Anda tidak perlu risau tentang laman web syarikat ini kerana tiada virus, trojan mahupun adware yang dipasang pada laman ini. Sesiapa yang tidak percaya akan perkhidmatan ini, sila emailkan no telefon anda untuk saya menghantar demo bagaimana saya mendapatkan perkhidmatan SMS PERCUMA ini.

Saya hanya ingin berkongsi dengan anda seua tentang rahsia bagaimana untuk mendapatkan perkhidmatan SMS PERCUMA ini tanpa mengenakan sebarang pembayaran kepada anda.

Email Saya : wnq6060@yahoo.com.my
FREE SMS : http://www.mobik.com/home.htm


Do you need to send SMS for FREE??
Please follow the link below and register, no worries, everything is free..
Follow this link http://www.mobik.com/home.htm

1 comment:

Anonymous said...

If some one wants to be updated with newest technologies after that he
must be visit this website and be up to date every day.

Also visit my web page :: sex games online